مجله الوویپ

دسته بندی ها

هوش-مصنوعی-در-مرکز-تماس
سیستم تلفنی ویپ

۵ ترند هوش مصنوعی برای مرکز تماس در سال ۲۰۲۴

آشنایی با ترندهای هوش مصنوعی یا AI در مرکز تماس، به مدیران کمک می‌­کند تا با در نظر گرفتن پیشرفت­‌های تکنولوژی، استراتژی­‌های بهتری برای کال

در این مقاله به برخی از مهم‌ترین مزایا و معایب VOIP پرداختیم.
سیستم تلفنی ویپ

مزایا و معایب تلفن اینترنتی VoIP

امروزه با نگاهی به شرکت‌ها متوجه می‌شویم که فناوری VoIP به تدریج به جایگزینی محبوب برای شبکه‌های تلفن ثابت سنتی تبدیل شده است. علاوه بر

مدیریت-کیفیت-مشتریان
سیستم تلفنی ویپ

۶ روش مدیریت مشتریان با فناوری ویپ (VoIP)

امروزه مدیریت مشتریان با فناوری ویپ (VoIP) به شما کمک می‌­کند تا کیفیت خدمات مرکز تماس خود را ارتقا دهید؛ زیرا با استفاده از این

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

ارتباط با ما

دریافت دمو رایگان

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.
کارشناسان الوویپ در سریع‌ترین زمان ممکن با شما تماس می‌گیرند.

نیاز به راهنمایی دارید؟

کارشناسان الوویپ آماده مشاوره به شما هستند.

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید