مجله الوویپ

دسته بندی ها

ترند-سیپ-ترانک
سیستم تلفنی ویپ

۴ ترند مهم در آینده سیپ ترانکینگ

امروزه صحبت از آینده سیپ ترانک، ما را به کسب دیدگاهی جامع از روندهای پیشرو در ارتباطات صوتی تجاری می­‌رساند. همان­طور که در مطالب قبلی

تلفن VoIP
سیستم تلفنی ویپ

تفاوت خط تلفن VoIP با خط تلفن ثابت معمولی

در کسب و کارهای امروزی، تفاوت VoIP و تلفن ثابت بسیار مشهود است و کارکرد این نوع تلفن‌ها با تغییراتی روبه‌رو شده است. به طور

سیستم تلفن گویا IVR
مدیریت مرکز تماس

ویژگی‌های کلیدی یک سیستم IVR چیست؟

سیستم تلفن گویا (IVR) از مهم‌ترین ابزارهایی است که در یک مرکز تماس می‌تواند ارتباط با مشتریان را ساده‌تر کرده و رضایت آن‌ها را نیز

بهبود تجربه مشتری در تماس‌های تلفنی با مجموعه شما، باعث جلب رضایت آن‌ها از خدمات شما خواهد شد.
تجربه مشتری

۶ راهکار بهبود تجربه مشتری در مرکز تماس

مراکز تماس بخشی ضروری از خدمات مشتریان برای بسیاری از مشاغل هستند. مشتریان اغلب زمانی که نیاز به کمک دارند یا مشکلی دارند که باید

وظایف-کارشناس-مرکز-تماس
مهارت‌های کارشناسان مرکز تماس

اپراتور مرکز تماس کیست و چه وظایفی دارد؟

شاید تاکنون برای بسیاری از شما پیش آمده که برای مشکل فنی نرم افزار خود با شرکت ارائه دهنده تماس بگیرید و فردی به تلفن

سرویس ضبط تماس نرم افزار ویپ
مدیریت مرکز تماس

سرویس ضبط مکالمات تلفنی؛ مزایا و کاربردها

سرویس ضبط مکالمات در مرکز تماس یک ابزار مهم و حیاتی برای شرکت‌های مختلف است که در مدیریت مکالمات تلفنی نقش اساسی دارد. نرم افزار

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید