ارتباطات هوشمند با نرم‌افزار VoIP

نرم افزار ویپ (VoIP) یا مرکز تماس VoIP فناوری است که به شما امکان می‌دهد تا ارتباطات تلفنی کسب و کار خود را به شیوه‌ای مدرن بر بستر شبکه یا اینترنت منتقل کنید. در واقع نرم افزار ویپ به شما این امکان را می‌دهد تا به جای استفاده از سیستم‌های تلفن سنتی، از مدرن‌ترین سیستم‌های تلفنی برای برقراری تماس استفاده کنید. بدین معنی که شما برای برقراری تماس نیاز به سیم کشی تلفن‌ها ندارید و می‌توانید از سیستم شبکه خود برای این ارتباط استفاده کنید. این فرایند می‌تواند از طریق تلفن‌های نرم افزاری (softphone)، تلفن‌های تحت شبکه (با سیم و بی سیم) و موبایل‌ها انجام شود و غالباً، هزینه‌های کمتر و امکانات بیشتری نسبت به خدمات تلفن سنتی دارد.
نرم افزار ویپ (VoIP)
خدمات نرم افزار VoIP شامل چه مواردی است؟

خدمات نرم افزار VoIP شامل چه مواردی است؟

نرم افزار ویپ یا VoIP امکانات زیادی دارد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • منشی تلفنی یا پاسخگوی خودکار
  • ضبط مکالمه
  • ارتباط از راه دور
  • اتصال به نرم افزار CRM
  • انتقال تماس
  • نظرسنجی
  • صندوق صوتی و …

نرم افزار VoIP الوویپ

به طور کلی نرم افزار VoIP الوویپ، ابزارهایی برای مدیریت حرفه‌ای اپراتورها و دپارتمان‌ها، وضعیت فعالیت اپراتورها، شیفت‌های کاری، بررسی سطح رضایت مشتریان، کاهش تعداد تماس‌های ناموفق و کاهش زمان انتظار مشتریان و بسیاری موارد دیگر را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. با نرم افزار ویپ الوویپ، می‌توانید تمام شعب خود را در هر موقعیت مکانی با یکدیگر مرتبط سازید و هزینه تماس‌های خود را کاهش دهید. علاوه بر این، مرکز تماس VoIP الوویپ، دارای امکاناتی مانند خط تلفن مجازی، پیش‌بینی نیازهای مشتریان، تحلیل داده‌های مرکز تماس و ارائه گزارشات آماری است. این نرم افزار قابلیت اتصال به نرم افزارهای CRM مختلفی را دارد و به شرکت‌ها کمک می‌کند تا به راحتی، مشتریان خود را شناسایی و با آن‌ها ارتباط برقرار کنند. نرم افزار الوویپ، با سادگی و کاربردی بودن، می‌تواند برای شرکت‌هایی با اندازه و نوع فعالیت مختلف، مناسب باشد و باعث بهبود فرآیند مدیریت مرکز تماس و افزایش رضایت مشتریان شود.
نرم افزار VoIP الوویپ
الوویپ چگونه به کسب وکار شما کمک خواهد کرد؟

الوویپ چگونه به کسب وکار شما کمک خواهد کرد؟

الوویپ، با ارائه‌ی نسخه فارسی نرم افزار VoIP، همراه با ماژول‌های اختصاصی متناسب با نیاز کسب و کارها و با دارا بودن امکانات مرکز تماس در زمینه‌های زیر، می‌تواند به رشد و بهبود کیفیت خدمات کسب وکار شما کمک کند:
  • شناسایی مشتریان از طریق شماره موبایل یا کد کاربری
  • کاهش زمان انتظار مشتریان، و کاهش تماس‌های ناموفق در زمان‌های شلوغ
  • صندوق صوتی و ثبت درخواست تماس در زمان های تعطیل
  • تعریف انواع سناریوها و مسیرهای تماس جهت پاسخگویی بهتر
  • داشبوردها و گزارشات کاربردی جهت نظارت بر تماس‌ها و اپراتورها
  • آگاهی از نحوه پاسخگویی کارشناسان و سطح رضایت‌مندی مشتریان
  • اتصال مجدد به کارشناس پاسخگو در تماس‌های قبلی
  • امکان اعلام و پرداخت مانده حساب مشتریان به صورت تلفنی
  • اطلاع رسانی انبوه در خصوص برنامه‌های ویژه به مخاطبان
  • ارسال پیامک‌های مختلف پس از تماس مشتریان با مجموعه و…

چه شرکت‌هایی می توانند از نرم افزار مرکز تماس ویپ استفاده کنند؟

می‌توان گفت که گستره‌ی کاربرد نرم افزار VoIP الوویپ، به‌قدری زیاد است که تقریبا برای هر شرکتی با هر نوع فعالیتی، می‌تواند مفید باشد. برخی از این شرکت‌ها، عبارتند از: شرکت‌های بزرگ و کوچک، شرکت‌های خدماتی، فروشگاه‌ها، شرکت‌های فناوری اطلاعات، شرکت‌های مالی و بانکی. به‌طور کلی، برای هر شرکتی که به هر دلیلی با مشتریان خود از طریق تلفن یا دیگر روش‌های ارتباطی مانند ایمیل و چت در ارتباط است، استفاده از یک نرم افزار مدیریت مرکز تماس، می‌تواند بخش زیادی از چالش‌های مشتری مداری را حل کند و کارآمدی و بهره‌وری سازمان را افزایش دهد. البته انتخاب یک نرم افزار مدیریت مرکز تماس باید بر اساس نیازهای خاص شرکت، امکانات و ویژگی‌های مورد نیاز آن انتخاب شود که در این خصوص، می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان الوویپ، بهره ببرید.
چه شرکت‌هایی می توانند از نرم افزار مرکز تماس ویپ استفاده کنند؟
نرم افزار VoIP برای کدام شرکت ها مفید است؟

لیست شرکت هایی که نرم افزار مرکز تماس VoIP برای آن ها مفید است؟

اگر همچنان در مؤثر بودن نقش نرم‌افزار مدیریت مرکز تماس در کسب وکارتان، مردّد هستید در ادامه لیست کاملی از شرکت‌هایی که نرم افزار مدیریت مرکز تماس برای آن‌ها مفید است، را به شما ارائه می‌دهیم تا در تصمیم‌گیری بهتر، به شما کمک کند:
  • نرم افزار VoIP برای شرکت‌های خدماتی، حمل و نقل، آژانس‌های مسافرتی، فروشگاه‌های آنلاین و…
  • نرم افزار VoIP برای شرکت‌های بانکی و مالی جهت ارائه خدمات به مشتریان و افزایش رضایت آن‌ها
  • نرم افزار ویپ برای شرکت‌های فناوری اطلاعات جهت بهبود ارتباط با مشتریان و ارائه پشتیبانی بهتر
  • مرکز تماس ویپ برای شرکت‌های صنعتی و تولیدی جهت بهبود فرآیند تماس با مشتریان و جمع‌آوری اطلاعات
  • مرکز تماس ویپ برای شرکت‌های تجاری، رستوران‌ها و فروشگاه‌های زنجیره‌ای جهت بهبود تجربه خرید مشتریان
  • voip ویژه آژانس‌های املاک
  • نرم افزار ویپ ویژه پروژه‌های ساختمانی
  • نرم افزار ویپ ویژه هتل‌ها و مراکز اقامتی
  • نرم افزار ویپ ویژه کلینیک‌ها و مراکز زیبایی

در کل، هر شرکتی که ارتباط مستمری با مشتریان خود دارد، می‌تواند از نرم افزار مدیریت مرکز تماس بهره بگیرد و بهبود فرآیند ارتباطی و افزایش رضایت مشتریان را تجربه کند.

سوالات متداول

نرم افزار ویپ نرم افزاری است که تماس‌ها را از طریق شبکه داخلی یا اینترنت به دستگاه‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند، لپ‌تاپ، تبلت و تلفن‌های سخت VoIP متصل می‌کند. به بیان دیگر تکنولوژی VoIP صدای آنالوگ را به صفر و یک تبدیل و به صورت دیجیتال در بستر شبکه منتقل می‌کند. نرم افزار مرکز تماس هم پس از تشخیص تماس خروجی یا ورودی ، این اطلاعات را به گیت‌وی ویپ یا تلفن‌ها و سایر دستگاه‌های ارتباطی ارسال می‌کند.
به طور کلی در هر سیستم نرم افزاری اگر موارد و نکات امنیتی رعایت شود، احتمال بروز مشکلات امنیتی کاهش پیدا می‌کند. به عنوان مثال در سیستم‌های لوکال می‌توان با استفاده از VPN از رخ دادن مشکلات امنیتی جلوگیری کرد.
برای راه اندازی مرکز تماس ویپ الوویپ شما به خطوط مخابراتی، یک سرور (یا سیستم معمولی)، شبکه و تجهیزاتی مانند تلفن تحت شبکه، کامپیوتر و هدست نیاز دارید. سیستم تلفنی روی یک سیستم عامل لینوکس نصب می‌شود اما پنل الوویپ با سیستم عامل ویندوز اجرا می‌شود.
ویپ جدید‌ترین فناوری دنیا در زمینه مدیریت مرکز تماس است. پس طبیعتا تماس‌ها در مقایسه با تلفن‌های ثابت سنتی، کیفیت بسیار بالایی خواهند داشت. اما به طور کلی کیفیت تماس در سیستم VoIP به نوع زیرساخت شبکه شما بستگی هم دارد.
بله. سامانه الوویپ می‌تواند به خوبی از طریق اتصال‌های بی‌سیم کار کند. با این حال شما باید مطمئن شوید که سیگنال Wi-Fi قوی دریافت می‌کنید.
خیر در سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ هیچ محدودیتی برای اتصال خطوط یا تعریف داخلی‌ها وجود ندارد.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

زمان-انتظار-تماس
سیستم تلفنی ویپ

زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟

زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگه‌داری» نیز گفته می‌شود،

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید