الوویپ > نرم افزار VoIP
ارتباطات هوشمند با نرمافزار VoIP
خدمات نرم افزار VoIP شامل چه مواردی است؟
- منشی تلفنی یا پاسخگوی خودکار
- ضبط مکالمه
- ارتباط از راه دور
- اتصال به نرم افزار CRM
- انتقال تماس
- نظرسنجی
- صندوق صوتی و …
نرم افزار VoIP الوویپ
الوویپ چگونه به کسب وکار شما کمک خواهد کرد؟
- شناسایی مشتریان از طریق شماره موبایل یا کد کاربری
- کاهش زمان انتظار مشتریان، و کاهش تماسهای ناموفق در زمانهای شلوغ
- صندوق صوتی و ثبت درخواست تماس در زمان های تعطیل
- تعریف انواع سناریوها و مسیرهای تماس جهت پاسخگویی بهتر
- داشبوردها و گزارشات کاربردی جهت نظارت بر تماسها و اپراتورها
- آگاهی از نحوه پاسخگویی کارشناسان و سطح رضایتمندی مشتریان
- اتصال مجدد به کارشناس پاسخگو در تماسهای قبلی
- امکان اعلام و پرداخت مانده حساب مشتریان به صورت تلفنی
- اطلاع رسانی انبوه در خصوص برنامههای ویژه به مخاطبان
- ارسال پیامکهای مختلف پس از تماس مشتریان با مجموعه و…
چه شرکتهایی می توانند از نرم افزار مرکز تماس ویپ استفاده کنند؟
لیست شرکت هایی که نرم افزار مرکز تماس VoIP برای آن ها مفید است؟
- نرم افزار VoIP برای شرکتهای خدماتی، حمل و نقل، آژانسهای مسافرتی، فروشگاههای آنلاین و…
- نرم افزار VoIP برای شرکتهای بانکی و مالی جهت ارائه خدمات به مشتریان و افزایش رضایت آنها
- نرم افزار ویپ برای شرکتهای فناوری اطلاعات جهت بهبود ارتباط با مشتریان و ارائه پشتیبانی بهتر
- مرکز تماس ویپ برای شرکتهای صنعتی و تولیدی جهت بهبود فرآیند تماس با مشتریان و جمعآوری اطلاعات
- مرکز تماس ویپ برای شرکتهای تجاری، رستورانها و فروشگاههای زنجیرهای جهت بهبود تجربه خرید مشتریان
- voip ویژه آژانسهای املاک
- نرم افزار ویپ ویژه پروژههای ساختمانی
- نرم افزار ویپ ویژه هتلها و مراکز اقامتی
- نرم افزار ویپ ویژه کلینیکها و مراکز زیبایی
در کل، هر شرکتی که ارتباط مستمری با مشتریان خود دارد، میتواند از نرم افزار مدیریت مرکز تماس بهره بگیرد و بهبود فرآیند ارتباطی و افزایش رضایت مشتریان را تجربه کند.
سوالات متداول
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
آیا استفاده از چتبات در کالسنتر توصیه میشود؟
استفاده از چتبات در کالسنترها رواج زیادی پیدا کرده است. با ادامه تکامل فناوری، کسبوکارها به دنبال راههای
کاربرد VoIP در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز
استفاده از VoIP در صنعت ساختمانی، هر روز بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهای ساختمانی اغلب چندین
زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟
زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگهداری» نیز گفته میشود،