الوویپ > باشگاه مشتریان تلفنی
باشگاه مشتریان تلفنی
امکانات و ویژگی ها
اعلام مانده حساب
اگر مشتریان بخواهند از میزان اعتبار و مانده حساب خود اطلاعاتی به دست آورند، کافی است با برقراری تماس این اطلاعات را با وارد کردن کد دستوری از منشی تلفنی سیستم دریافت کنند
احراز هویت مشتری
هنگام تماس مشتریان، مشخصات کلی آنها در داشبورد الوویپ به صورت یک پاپآپ برای اپراتور به نمایش در میآید. اپراتور هم با کلیک بر روی آن پاپآپ مشخصات کامل مشتری را مشاهده خواهد کرد
اعلام وضعیت سفارش
برای پیگیری وضعیت سفارش یا تیکت، هر مشتری میتواند با شرکت شما تماس بگیرید و سیستم به صورت خودکار اطلاعات لازم را در این خصوص به مشتری اعلام میکند
بررسی وضعیت قرارداد
مشتریان میتوانند برای بررسی وضعیت قرارداد خود با مجموعه شما تماس بگیرند و سیستم به صورت هوشمند اطلاعات لازم در خصوص قراردادها را به مشتریان اعلام کند
تلفن گویا هوشمند
سیستم به صورت هوشمندانه اطلاعات لازم مانند مانده حساب، وضعیت سفارش، وضعیت بدهی و بسیاری موارد دیگر را بر اساس اطلاعات مشتریان و مطابق با سناریو شما به آنها اعلام میکند
انتقال تماس به کارشناس پرونده
اگر مشتری در هر مرحلهای از خرید که باشد (پیش از خرید، پس از خرید) با مجموعه شما تماس بگیرد، تماس به صورت اتوماتیک به کارشناس پرونده وی متصل میشود
پرداخت مانده حساب
مشتریان هنگام تماس با مجموعه و با وارد کردن کد دستوری لینکی برای پرداخت بدهی به تلفن همراه آنها ارسال میشود و از این طریق امکان پرداخت بدهی برای افراد فراهم میشود
انتقال تماس به مسئول سفارش
اگر مشتریان شما سفارش و تیکت خاصی داشته باشند، اگر با شما تماس بگیرند تماس آنها به مسئول سفارش و تیکت متصل میشود
چشم بسته به مشتری پاسخ ندهید!
یکی از مسائل مهمی که بسیاری از شرکتها با آن روبرو میشوند، مشتریانی هستند که در مرحله خرید یک محصول قرار دارند. شما برای این دسته از مشتریان باید استراتژی هوشمندانهای داشته باشید تا روند ارتباط آنها را بهینه کنید و مانع از تغییر نظر در خرید محصول شوید. به کمک یکپارچه سازی با CRM، الوویپ میتواند تماس این دسته از افراد را به صورت اتوماتیک و بدون اتلاف وقت به کارشناس پرونده آن مشتری منتقل کند. در زمان تماس یک پاپآپ در داشبور CRM اپراتور ظارهر میشود که نام و مشخصات اولیه مشتری را نشان میدهد. اپراتور شما این امکان را دارد تا با کلیک روی این پاپآپ، پرونده مشتری را با جزئیات مشاهده کند. با این کار هم تجربه ارتباط بهتری برای مشتری رقم میزنید و هم اپراتور شما با آگاهی از شرایط مشتری، احتمال خرید وی را افزایش میدهد.
انتظار ها به پایان رسید!
در ارتباط با مشتریان، ریزبین باشید!
سوالات متداول
پیشنهاد برای ...
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
آیا استفاده از چتبات در کالسنتر توصیه میشود؟
استفاده از چتبات در کالسنترها رواج زیادی پیدا کرده است. با ادامه تکامل فناوری، کسبوکارها به دنبال راههای
کاربرد VoIP در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز
استفاده از VoIP در صنعت ساختمانی، هر روز بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهای ساختمانی اغلب چندین
زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟
زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگهداری» نیز گفته میشود،