الوویپ > خدمات مالی و بیمه
خدمات مالی و بیمه
شرکت های مالی
معمولا مدیریت تعداد تماس تلفنی در یک بازه زمانی معین دغدغهای فراگیر است. از جمله چالشهای پیش رو در این زمینه:
- مدیریت زمان انتظار
- ارتباط با شعب مختلف
- نظارت بر عملکرد اپراتورها
- برقراری صحیح وبهموقع تماس
- کاهش زمان انتظار برای اتصال به اپراتور
- جذب مشتریان جدید و اطلاعرسانی به مشتریان قبلی
راهکار الوویپ برای شرکتهای مالی و بیمه
الوویپ برای شما چه کاری انجام میدهد؟
- مدیریت زمان انتظار
- ارتباط بین شعب
- اطلاعرسانی انبوه
- توزیع و انتقال تماس
- گزارش تماسها
- نظارت بر اپراتورها
- طراحی مسیر پاسخگویی
- ارتباط با سایر نرم افزارها
زمان انتظار مشتریان را به بهترین شکل مدیریت کنید
شرکتهای مالی نیاز دارند که در ساعات پرترافیک مرکز تماس، پاسخگوی مشتریان خود باشند. به عنوان مثال در یک کارگزاری بورس، در ساعات خاص خرید و فروش سهام، تعداد تماسها به شکل چشمگیری افزایش مییابد. برای حل این منظور الوویپ امکان مدیریت مرکز تماس را در اختیار شما قرار میدهد. شما میتوانید سناریویی تعریف کنید که اگر مشتری از زمان معینی بیشتر در صف تماس بود، به اپراتور دیگری منتقل شود و یا حتی به تلفن همراه کارشناسان متصل شود.
شعب و دفاتر خود را با یکدیگر متصل سازید
اطلاعرسانی به موقع و اصولی داشته باشید
تماسهای ورودی را بین شعب خود توزیع کنید
خدمات مناسبی به مشتریان خود ارائه دهید
در هر شرایطی پاسخگوی مشتریان باشید
سوالات متداول
بله. شما به کمک نرم افزار ویپ میتوانید سناریویی را تعریف کنید که بتوانید در ساعات غیر اداری هم پاسخگوی مشتریان خود باشید. این امکان برای شما وجود دارد تا در چنین حالتی تماسها به روی تلفن شخصی پرسنل مدنظرتان منتقل شود.
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
آیا استفاده از چتبات در کالسنتر توصیه میشود؟
استفاده از چتبات در کالسنترها رواج زیادی پیدا کرده است. با ادامه تکامل فناوری، کسبوکارها به دنبال راههای
کاربرد VoIP در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز
استفاده از VoIP در صنعت ساختمانی، هر روز بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهای ساختمانی اغلب چندین
زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟
زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگهداری» نیز گفته میشود،