کسب و کار های کوچک و متوسط

انتخاب راهی مناسب برای رضایت مشتری و رشد مجموعه جز دغدغه‌های کسب و کارهای کوچک است. الوویپ برای این دغدغه‌ها راهکارهای هوشمندانه‌ای دارد.
نرم افزار ویپ ویژه کسب و کار های کوچک و متوسط
مدیریت تماس های بی پاسخ کال سنتر: با خرید ویپ سازمان‌ها این امکان را دارند که زمان انتظار افراد برای اتصال به اپراتورها را کاهش دهند.

هیچ تماسی را از دست ندهید

اگر شما صاحب یک کسب و کار کوچک یا متوسط هستید، احتمالا نیروی انسانی محدودی نسبت به شرکت‌های بزرگ خواهید داشت. همین مسئله باعث می‌شود که برخی تماس‌ها را با تاخیر پاسخ دهید یا اساسا بسیاری از تماس‌ها بدون پاسخ بمانند. اما راهکار الوویپ برای این چالش، مدیریت هوشمندانه صف‌های تماس است. به عنوان مثال شما می‌توانید سناریویی تعریف کنید که اگر مشتری بیش از یک زمان معین در صف تماس منتظر بماند، سیستم تماس جدید را به اپراتور دیگر منتقل کند. همچنین برای ساعاتی که اپراتور شما توان پاسخگویی را نداشته باشد می‌توان برای جلوگیری از قطع تماس، تماس را به تلفن همراه همان اپراتور یا اپراتور دیگری منتقل کرد.

تماس ازدست‌رفته را بازیابی کنید

اگر پرسنل شما قادر به پاسخگویی به تماس‌ها نباشند چه باید کرد؟ به هر دلیلی چنین موضوعی ممکن است در یک مرکز تماس رخ دهد. در این حالت شما می‌توانید این امکان را برای مشتریان ایجاد کنید که در صورت عدم پاسخگویی اپراتور، درخواست تماس خود را ثبت کند یا برای شما پیغام بگذارند. در این شرایط وقتی که اپراتور قادر بود به تماس‌ها پاسخ دهد، می‌تواند با مشتری تماس بگیرد و پاسخگوی نیاز وی باشد.
با خرید نرم افزار voip شعب مختلف می‌توانند بر بستر یک شبکه یکپارچه با یکدیگر در ارتباط باشند.
دورکاری مرکز تماس

خارج از تایم کاری پاسخگوی مشتریان باشید

محدودیت نیروی انسانی و محدود بودن تایم کاری گاها باعث می‌شود برخی از تماس‌های ورودی شرکت را از دست بدهید. همچنین این مسئله باعث می‌شود که به تماس مشتریانی که در خارج زمان کاری با مجموعه تماس می‌گیرند پاسخی داده نشود. شما در این زمان می‌توانید سناریویی تعریف کنید که مشتری پس از ساعت کاری در صورت تماس، راهنمایی‌های لازم را از IVR دریافت کند و در صورت نیاز برای شما پیغام صوتی ارسال کند یا درخواست تماس خود را ثبت کند. همچنین قادر خواهید بود که تماس‌ها در این ساعات به موبایل شخصی یکی از پرسنل منتقل کنید.

گزارش صحیح از عملکرد خود به دست آورید

برای نظارت دقیق‌تر بر مجموعه خود، الوویپ این قابلیت را دارد که گزارش‌های دقیقی از تمام رویدادهای مرکز تماس به شما ارائه کند. این گزاش‌ها شامل تعداد تماس‌های فعال، اپراتورهای فعال، کاربران در صف انتظار، تماس‌های بی‌پاسخ، میانگین زمان انتظار کاربر و بسیاری مسائل دیگر است. همچنین شما می‌توانید این گزارش‌ها را مطابق استراتژی و سناریو خود تدوین کنید. یعنی با قابلیت گزارش‌ساز الوویپ می‌توانید شیوه گزارش‌گیری از مرکز تماس خود مطابق استراتژی خود تعریف کنید.
گزارش عملکرد کال سنتر

الوویپ مورد اعتماد برندهای معتبر

سوالات متداول

این امکان را برای مشتریان ایجاد کنید که در صورت عدم پاسخگویی اپراتور، درخواست تماس خود را ثبت کند یا برای شما پیغام بگذارند. در این شرایط وقتی که اپراتور قادر بود به تماس‌ها پاسخ دهد، می‌تواند با مشتری تماس بگیرد و پاسخگوی نیاز وی باشد.
برای نظارت دقیق‌تر بر مجموعه خود، نرم افزار VoIP این قابلیت را دارد که گزارش‌های دقیقی از تمام رویدادهای مرکز تماس به شما ارائه کند. این گزاش‌ها شامل تعداد تماس‌های فعال، اپراتورهای فعال، کاربران در صف انتظار، تماس‌های بی‌پاسخ، میانگین زمان انتظار کاربر و بسیاری مسائل دیگر است.
بله. نرم افزار VoIP می‌تواند به خوبی از طریق اتصال‌های بی‌سیم کار کند. با این حال شما باید مطمئن شوید که سیگنال Wi-Fi قوی دریافت می‌کنید.
بله، توسعه‌پذیر بودن نرم افزار ویپ یکی از مزایای آن است. در اصل، شما می‌توانید سیستم تلفنی شرکت خود را به تعداد نامحدودی از کاربران و داخلی‌های مختلف ارتقا دهید یا حتی شعب مختلف خود را با هم یکپارچه‌سازی کنید.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

زمان-انتظار-تماس
سیستم تلفنی ویپ

زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟

زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگه‌داری» نیز گفته می‌شود،

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید