الوویپ > اپراتورهای دورکار
اپراتورهای دورکار
نرم افزار مدیریت مرکز تماس الوویپ به گونه ای طراحی شده است که بدون محدودیت جغرافیایی بتوان از آن استفاده کرد. در واقع اگر مجموعه شما دارای تیم های دورکار است، پرسنل دورکارتان دقیقا مشابه افرادی که در شرکت حضور دارند، میتوانند از ویژگیها و قابلیتهای الوویپ بهرهمند شوند. شما میتوانید با استفاده از قابلیتهای نظارت و مانیتورینگ به طور کامل بر عملکرد تیم دورکار خود نظارت داشته باشید و گزارش کاملی از عملکرد آنها را در لحظه ملاحظه کنید.
مزایای استفاده از الوویپ برای دورکاری
- امکان پاسخگویی از طریق تلفن همراه
- دسترسی نامحدود به امکانات سیستم
- کاهش هزینه های سازمان
- انعطاف پذیری بیشتر برای کارکنان
- نظارت و مانیتورینگ اپراتورهای دورکار
- ارائه خدمات یکپارچه به مشتریان
اهمیت دورکاری
در دنیای امروز روش کار بسیاری از کارمندان تغییر کرده است و بسیاری از واحدهای یک شرکت به دورکاری روی آوردهاند. بسیاری از کارمندان به دلایل مختلف دورکاری را به دلیل انعطاف پذیری و تمرکز بیشتر ترجیح میدهند. اما یکی از دغدغههای صاحبین کسب و کار، مدیریت تیمهای دورکار است. الوویپ برای حل این مسئله راهکار اپراتورهای دورکار را ارئه داده است. با استفاده از الوویپ شما میتوانید تعداد تماسهای فعال، تعداد اپراتورهای فعال، تعداد کاربران در صف انتظار و اطلاعاتی از تعداد تماسهای ازدسترفته، میانگین زمان انتظار کاربر و میانگین زمان مکالمه با اپراتورهای تیم دورکار را بررسی کنید. همچنین قابلیت شنود و ضبط تماس، این امکان را برای شما فراهم میکند تا عملکرد پرسنل دورکار خود را تحتنظر داشته باشید.
چگونگی استفاده از الوویپ برای اپراتورهای دورکار
پشتیبانی الوویپ از دورکاری علاوه بر توانمندی اپراتورها در هر مکان، این امکان را فراهم می کند که اپراتورهای شما بدون درنظرگرفتن مکان فیزیکی خود، تجربه ای یکپارچه به مشتریان ارائه دهند. برای استفاده از قابلیت دورکاری الوویپ، پرسنل شما تنها کافی است یک لپتاپ و هدست در اختیار داشته باشند تا بتوانند از نرم افزار الوویپ استفاده کنند. همچنین اپراتورها میتوانند از تلفن همراه خود هم برای استفاده از نرم افزار الوویپ استفاده کنند.
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
آیا استفاده از چتبات در کالسنتر توصیه میشود؟
استفاده از چتبات در کالسنترها رواج زیادی پیدا کرده است. با ادامه تکامل فناوری، کسبوکارها به دنبال راههای
کاربرد VoIP در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز
استفاده از VoIP در صنعت ساختمانی، هر روز بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهای ساختمانی اغلب چندین
زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟
زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگهداری» نیز گفته میشود،