الوویپ > کلینیک، مراکز درمانی و سلامتی
ویپ (VoIP) در مراکز درمانی و سلامتی


چرا مراکز درمانی و سلامت به یک سیستم تلفنی هوشمند نیاز دارند؟
- نیاز به مدیریت تماسها به دلیل تعداد زیاد تماسها
- پاسخگویی به موقع و سریع به بیماران و مراجعهکنندگان
- ارائه ویزیت و مشاوره تلفنی و محاسبه و دریافت هزینه آن
- ارتباط یکپارچه بین واحدهای مختلف بیمارستانها و کلینیکها
- پاسخگویی در زمانهای اورژانسی به بیماران
مدیریت تعداد بالای تماسها


جلوگیری از اتلاف وقت بیماران
امکان محاسبه هزینه ویزیت و مشاوره تلفنی و پرداخت آن


ارتباط یکپارچه بین واحدهای مختلف
پاسخگویی در زمانهای اورژانسی به بیماران

پرسشهای متداول
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
دریافت دمو رایگان

سؤالات متداول درباره خرید و راهاندازی سیپ ترانک در ایران
با گسترش استفاده از فناوری VoIP در کسبوکارها، بسیاری از شرکتها بهدنبال راهکارهایی مقرونبهصرفه و

استفاده از گیمیفیکیشن در بهبود عملکرد کارشناسان کالسنتر
در محیطهای حرفهای امروز، مخصوصاً در مراکز تماس، عملکرد کارشناسان یکی از مهمترین عوامل موفقیت

API در سیستمهای VoIP چیست و چه کاربردی دارد؟
در دنیای ارتباطات مدرن، سیستمهای VoIP به عنوان جایگزین هوشمند و مقرونبهصرفه برای تلفنهای سنتی،