الوویپ > افزایش بهره وری اپراتورها
افزایش بهره وری اپراتورها
الوویپ هر آنچه را که اپراتورهای شما برای ارائه تجربیات استثنایی به مشتریان نیاز دارند در اختیار آنها قرار میدهد. ابزارها و امکاناتی که در این نرم افزار قرار داده شده است یک تاریخچه کامل از سوابق مشتری را به وی نمایش میدهد و در نتیجه تضمین میکند که اپراتورهای شما همیشه با آگاهی کامل از مشتری با او گفتوگو میکنند. همچنین ابزارهای کاربردی الوویپ باعث افزایش سرعت و دقت پاسخدهی به مشتریان میشود و شرایط بهتری را برای ادامه فعالیت روزانه اپراتورها فراهم می کند.
افزایش بهره وری اپراتورها چگونه به کسب وکار من کمک میکند؟
- دسترسی سریع به پرونده و سوابق مشتریان
- افزایش سرعت و دقت در پاسخگویی به تماس ها
- کاهش تماس های ناموفق
- جلوگیری از اتلاف وقت پرسنل مرکز تماس
- خلق تجربه مثبت برای مشتریان
- رتبه بندی اپراتورهای مرکز تماس
- آموزش و کمک به اپراتورهای جدید
اهمیت افزایش بهره وری اپراتورها
شما با افزایش بهره وری اپراتورها باعث میشوید که بدون افزایش فشار کاری بر پرسنل یا نیاز به افزایش نیرو، کارها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود. این موضوع باعث میشود که مشتریان شما تجربه قابل توجه ای از تعامل با مجموعه تان داشته باشند. در واقع ابزارهای که برای افزایش بهره وری اپراتورها در اختیارتان قرار داده میشود باعث خلق یک تجربه ارزشمند برای مشتریان خواهد شد.
الوویپ چگونه میتواند بهره وری اپراتورها را افزایش دهد؟
مجموع ابزارهایی که در نرم افزار الوویپ قرار دارند، باعث میشود که با استفاده از آن بتوان کارایی مرکز تماس را افزایش داد. به عنوان مثال با استفاده از ابزار انتقال تماس، اپراتورها هیچ تماسی را از دست نمیدهند. چرا که حتی در صورت عدم پاسخگویی، تماس مشتری به یک داخلی دیگر یا تلفن همراه اپراتور متصل میشود. یا در زمان تماس مشتری با مجموعه شما کلیه اطلاعات و سوابق مشتری برای وی در یک پاپ اپ نمایش داده میشود. حتی الوویپ این امکان را برای شما ایجاد میکند تا برای جلوگیری از اشغال بی مورد خطوط شرکتتان یک لیست سیاه از شماره های غیرمجاز را در سیستم تعریف کنید.
امکانات افزایش بهره وری اپراتور ها
سیستم آنالیز مراکز تماس، قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. هریک از این ویژگیها نقش موثری در بهبود عملکرد مشتری دارد.
انتقال تماس ( Call Forwarding )
در صورتی که یک اپراتور در دسترس نباشد، تماس مشتری به صورت خودکار به داخلیهای دیگر یا تلفن همراه اپراتور متصل میشود.
کلیک تو کال
با کلیک کردن بر روی شماره تماس، میتوان سریع آسان شمارهگیری کرد.
پاپ آپ پرونده مشتری
به منظور دسترسی سریع به پرونده و سوابق مشتری، اطلاعات وی به صورت یک پاپآپ برای اپراتور نمایش داده میشود.
CallerID بر روی نمایشگر تلفن
در زمان تماس مشتری با مجموعه شما نام مشتری بر روی نمایشگر تلفن نشان داده میشود.
اعلام کاربر پاسخگو
در هنگام تماس مشتریان با مجموعه شما و قبل از اتصال به اپراتور، نام و کد اپراتور به مشتری یا تماسگیرنده اعلام میشود.
کمک اپراتور
اپراتورها میتوانند در زمان تماس درخواست کمک خود را در سیستم اعلام کنند و شما هم بدون متوجه شدن مشتری از طریق تلفن راهنماییهای لازم را به وی منتقل کنید.
زمان کارهای بعد از هر تماس (َACW)
تعریف زمان برای ثبت لاگ و انجام امور مربوط به تماس پاسخ داده شده و عدم اتصال تماس جدید به اپراتور در زمان تعریف شده
مشخص شدن وضعیت اپراتور
هر اپراتور می تواند در هر لحظه در یکی از وضعیت های آنلاین، مشغول به کار استراحت یا آفلاین باشد.
مدیریت شیفتهای کاری اپراتورها
با الوویپ میتوانید تمام فعالیتها و پرسنل مرکز تماس خود را شیفتبندی کنید.
رتبه بندی اپراتورها
با الوویپ میتوان اپراتورهای هر صف را بر اساس نحوه پاسخگویی در بین همه اپراتورها یا اپراتورهای هر تیم رتبه بندی کرد.
توافقنامه سطح خدمات SLA
این قابلیت وجود دارد که زمان مناسب و توافق شده برای پاسخ به تماسهای ورودی در هر صف تماس را در سیستم به صورت یک توافقنامه سطح خدمات تعریف کنید.
لیست سیاه
شما میتوانید یک لیست از شماره های غیرمجاز را در سیستم تعریف کنید تا مانع از اشغال بیمورد خطوط خود شوید.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
مجله الوویپ
آیا استفاده از چتبات در کالسنتر توصیه میشود؟
استفاده از چتبات در کالسنترها رواج زیادی پیدا کرده است. با ادامه تکامل فناوری، کسبوکارها به دنبال راههای
کاربرد VoIP در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز
استفاده از VoIP در صنعت ساختمانی، هر روز بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهای ساختمانی اغلب چندین
زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟
زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگهداری» نیز گفته میشود،