پشتیبانی و خدمات مشتریان

پشتیبانی و ارائه خدمات به مشتریان، از مهم‌ترین پارامترهای مشتری مداری به حساب می‌آیند. البته که این کار همیشه با چالش‌های مختلفی همراه است که باید برای آن راهکار‌های مناسبی ارائه داد.
پشتیبانی و خدمات مشتریان مرکز تماس
با خرید voip می‌توانید مشتریان خود را به شکل هوشمندانه‌ای بین شعب و واحدهای مختلف خود توزیع کنید.

مشتریان خود را هوشمندانه بین شعب هدایت کنید

شما می‌توانید با توجه به سناریو دلخواه خود و بر اساس پیش‌شماره استان‌ها، پیش‌شماره خطوط تلفن همراه یا حتی شماره مناطق یک شهر، تماس را بین شعب یا هر واحد سازمان توزیع کنید. به عنوان مثال اگر فردی از سنندج با شما تماس گرفت، تماس به نزدیک‌ترین واحد با آن شهر یا حتی به یک اپراتور کرد زبان متصل شود.

پاسخگویی مناسب

پاسخگویی مناسب به مشتریان یکی از چالش‌های اساسی پیش‌ روی سازمان‌هاست. این که پاسخ به یک تماس چگونه باید آغاز شود و به کجا ختم شود یک موضوع بسیار مهم است که باید به آن توجهات لازم را داشت. در ابتدا IVR خود را به گونه‌ای تنظیم کنید که زمان دقیق انتظار را به مشتری اعلام کند. می‌توانید سناریویی را در نظر بگیرید که مشتری در کمترین زمان ممکن به اپراتور مدنظر متصل شود. همچنین فرایندی را تدوین کنید تا با کمک الوویپ، پس از ارائه خدمات برای مشتریان پیام تشکر و قدردانی ارسال شود.
اگر بهترین ویپ را برای مجموعه خود انتخاب کنید این امکان را دارید تا پاسخگویی سریع‌تر و دقیق‌تری به مشستریان خود داشته باشید.
به کمک نرم افزار voip، از لحظه‌ای که تماس قطع شود، تا پایان روز اگر فرد مجددا با شرکت تماس برقرار کند، به همان اپراتوری متصل می‌شود که در زمان قطع تماس با آن در ارتباط بوده است.

تماس‌های قطع شده را از دست ندهید

الوویپ امکانات متعددی در اختیار شما قرار می‌دهد تا به کمک آن بتوانید میزان رضایت مشتریان خود را افزایش دهید. به عنوان مثال می‌توان به سیستم ارتباط مجدد اشاره کرد. ممکن است به هر دلیلی تماس مشتری با شما قطع شود. این مسئله گاها باعث می‌شود که مشتری مجددا هنگام تماس با شرکت از ابتدا به اپراتور متصل شود و فرایندی تکراری را طی کند. اما به کمک سرویس ارتباط مجدد الوویپ، از لحظه‌ای که تماس قطع شود، تا پایان روز اگر فرد مجددا با شرکت تماس برقرار کند، به همان اپراتوری متصل می‌شود که در زمان قطع تماس با آن در ارتباط بوده است.

مدیریت صف تماس‌ها

در شرایط شلوغ و پرترافیک این امکان وجود دارد که صف‌های خود را هوشمندانه مدیریت کنید. به عنوان مثال می‌توانید سناریویی تعریف کنید که اگر مشتری از مدت‌زمان معینی بیشتر در صف انتظار بودند به اپراتوری دیگر منتقل شوند. در صورتی که مشتری باز هم نتواند به اپراتور متصل شود، می‌توان سناریویی تعیین کرد که تماس به تلفن همراه کارشناس خاصی متصل شود.
با خرید ویپ در شرایط شلوغ و پرترافیک این امکان وجود دارد که صف‌های خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
با IVR هوشمند سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ می‌توانید از میزان رضایت مشتریان خود مطلع شوید.

نظرسنجی

یکی دیگر از مسائلی که در زمینه ارائه خدمات به مشتریان اهمیت دارد، دریافت نظرات، پیشنهادها و انتقادهاست. شما به دو صورت می‌توانید امکان نظرسنجی را برای مجموعه فراهم کنید. یکی به صورت کلی از طریق سیستم IVR و دیگری با ایجاد صف تماس است. برای ارائه خدمات بهتر شما می‌توانید نظرات مشتریان در خصوص مجموعه خود را جمع‌آوری کنید.

مزایای الوویپ برای پشتیبانی و خدمات مشتریان

سیستم آنالیز مراکز تماس، قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. هریک از این ویژگی‌ها نقش موثری در بهبود عملکرد مشتری دارد.

افزایش رضایت مشتری

امکانات متعدد موجود در این سامانه میزان افزایش رضایت مشتریان شما را بالا می‌برد.

مدیریت زمان انتظار

سیستم الوویپ به گونه‌ای طراحی شده است تا زمان انتظار مشتریان را مدیریت کند.

خدمات باکیفیت

سرویس‌هایی که در سامانه الوویپ وجود دارد باعث می‌شود سطح خدمات پشتیبانی شما کیفیت بالایی داشته باشد.

شناخت نیاز مشتری

به کمک سامانه نظرسنجی الوویپ می‌توانید شناخت مناسبی از نقطه‌نظر مشتریان خود داشته باشید.

سوالات پرتکرار

با توجه به اینکه مرکز تماس نقش بسیار مهمی در ارتباط با مشتریان دارد، پس هر کسب‌وکاری با هر مدل بیزینسی نیاز به مدیریت مرکز تماس خود دارد.
شما به کمک نرم افزار VoIP می‌توانید واحدهای فروش، پشتیبانی، امور مشتریان و هر واحد دیگری را به شکل هوشمندانه‌ای مدیریت کنید. برخی از ویژگی‌های نرم افزار VoIP که به مدیریت مرکز تماس سازمان شما کمک می‌کند شامل یکپارچه‌سازی با نرم‌افزارهای مدیریت مشتری CRM، گزارش‌گیری از تمام رویدادهای مرکز تماس، امکان رصد لحظه به لحظه رویدادهای مرکز تماس، مدیریت صف‌های تماس، مدیریت زمان انتظار مشتریان، ضبط تماس‌های ورودی و خروجی، امکان مدیریت تیم دورکاری، برقراری ارتباط بین شعب مختلف شرکت است.
نرم افزار ویپ با قابلیت‌های مختلفی که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا مشتریان در کمترین زمان ممکن پاسخ نیاز خود را دریافت کنند. به عنوان مثال با استفاده از IVR می‌توانید مشتریان خود را به شکل هوشمندانه‌ای بین واحدهای مختلف خود توزیع کنید و مانع از اتلاف وقت آن‌ها شوید.
شما به دو صورت می‌توانید امکان نظرسنجی را برای مجموعه فراهم کنید. یکی به صورت کلی از طریق سیستم IVR و دیگری با ایجاد صف تماس است. برای ارائه خدمات بهتر شما می‌توانید نظرات مشتریان در خصوص مجموعه خود را جمع‌آوری کنید.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

زمان-انتظار-تماس
سیستم تلفنی ویپ

زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟

زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگه‌داری» نیز گفته می‌شود،

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید