الوویپ > یکپارچگی با نرم افزارهای CRM و ERP
یکپارچگی با نرم افزارهای CRM و ERP
مزایای یکپارچهسازی مرکز تماس با CRM
- دسترسی سریع به اطلاعات و پرونده مشتری
- یکپارچهسازی اطلاعات و دادههای مشتریان در سازمان
- سادهسازی گردش کارها در مرکز تماس
- کاهش حجم فعالیت های روزانه کارشناسان و اپراتورها
- بهبود تجربه مشتری گزارشات جامع تر و دقیق تر
چگونگی اتصال مرکز تماس به CRM
- نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری پیام گستر
- نرم افزار Microsoft Dynamics CRM
- هر CRM یا سیستم اطلاعاتی یا ERP ی که استانداردهای الوویپ را پیاده سازی کند.
اهمیت یکپارچه سازی VoIP و CRM
مدیریت مسیر مشتری
خلق یک تجربه خوشایند برای مشتریان
امکانات سیستم آنالیز تماس ها
سیستم آنالیز مراکز تماس، قابلیت ها و امکانات زیادی در اختیار کسب و کارها قرار می دهد. هریک از این ویژگیها نقش موثری در بهبود عملکرد مشتری دارد.
شناسایی مشتریان در زمان تماس
شما میتوانید در لحظهای که مشتری با مجموعه شما تماس میگیرد، سیستم وی را به صورت خودکار شناسایی کرده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار میدهد.
مشاهده سوابق در زمان تماس
از آنجا که CRM شما به مرکز تماستان متصل شده است، سیستم به صورت خودکار در زمان تماس مشتری کلیه سوابق و اطلاعات وی را برای شما نمایش میدهد.
اتصال به مسئول پرونده
هنگامی که مشتری برای پیگری نیاز خود با شما تماس میگیرد، تماس مشتری به صورت خودکار به مسئول پرونده وی در هر واحد منتقل میشود.
اتصال به مسئول فرآیند جاری
در زمان تماس مشتری با شرکت شما، تماس وی بر اساس اینکه کدام یک از پرسنل مسئول پیگیری فرآیندهای جاری مربوط به آن مشتری است، به اپراتور مربوطه متصل میشود.
اتصال خودکار بر اساس وضعیت قرارداد مشتری
در زمان تماس مشتری با شرکت شما، تماس وی به صورت خودکار بر اساس نوع و وضعیت قراردادی که با شما دارد، به اپراتورها متصل میشود.
اعلام مانده حساب از طریق تلفن
مشتریانتان میتوانند از طریق سناریویی دلخواهی که توسط شما تعریف میشود، از طریق تلفن از مانده حساب خود اطلاعات کاملی به دست آورند.
ارسال لینک پرداخت به مشتریان
این قابلیت برای مشتریانتان وجود دارد تا برای پرداخت هزینههای محصول یا خدماتی که شما ارائه میدهید، از طریق تلفن اقدام و لینک پرداخت را به صورت پیامک دریافت کنند.
امکان پیگیری سفارشها و درخواستها
مشتریان شما میتوانند در هر لحظه از شبانه روز با مجموعه شما تماس بگیرند و از طریق منشی هوشمند تلفنی از وضعیت سفارش خود اطلاع پیدا کنند.
صدور و پرداخت صورتحساب مکالمه
اگر شما در مجموعهتان خدمات مشاوره تلفنی ارائه میدهد، میتوانید در پایان مشاوره خود صورت حساب خدمات خود را برای مشتری محاسبه و لینک پرداخت را برای وی ارسال کنید.
اتصال سریع مشتریان VIP به اپراتور
شما میتوانید مشتریان ویژه خود را دستهبندی کنید و در صورت تماس آنها تماسشان را به صورت خودکار و در سریعترین زمان ممکن به اپراتور متصل کنید.
احراز هویت مشتریان
با اتصال CRM به مرکز تماس، هویت مشتریان به صورت خودکار توسط سیستم شناسیی و به اپراتور اعلام میشود.
ثبت درخواست تماس در CRM
این قابلیت به مشتریان شما امکان میدهد تا در زمان مشغول بودن اپراتور درخواست تماس خود را در سیستم ثبت کنند و در اولین فرصت به صورت خودکار تماسی با مشتری انجام شود.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
مجله الوویپ
آیا استفاده از چتبات در کالسنتر توصیه میشود؟
استفاده از چتبات در کالسنترها رواج زیادی پیدا کرده است. با ادامه تکامل فناوری، کسبوکارها به دنبال راههای
کاربرد VoIP در صنعت ساختمانی و ساخت و ساز
استفاده از VoIP در صنعت ساختمانی، هر روز بیش از پیش ضرورت پیدا میکند. شرکتهای ساختمانی اغلب چندین
زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟
زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگهداری» نیز گفته میشود،