راهکار مرکز تماس

سرویس مرکز تماس الوویپ بستری برای مدیریت حرفه‌ای اپراتورها و دپارتمان‌ها، وضعیت فعالیت پرسنل، شیفت‌های کاری، ورود کاربر به صف تماس و نظارت بر عملکرد مجموعه را در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین تدوین سناریوهای مختلف در مرکز تماس، ایجاد نظرسنجی هوشمندانه و کاهش تعداد تماس‌های قطع شده بخشی دیگر از امکانات سرویس مرکز تماس الوویپ است.

نرم افزار مدیریت مرکز تماس الوویپ با قابلیت‌های منحصربه‌فردی که دارد به شما این امکان را می‌دهد تا به شکل هوشمندانه‌ای مرکز تماس خود را مدیریت کنید.

امکانات و ویژگی ها​

مدیریت ارتباط با مشتریان

فرض می‌کنیم شما مدیر شرکتی هستید که تعداد تماس‌های ورودی و خروجی شما زیاد است و مشتریان زمان زیادی برای اتصال به اپراتور منتظر می‌مانند. در این حالت شما می‌توانید صف‌های تماس خود را بر اساس تعداد کاربران منتظر، اولویت اتصال به اپراتور بر حسب نوع مشتری و حتی پیش‌شماره تلفن کاربر مدیریت کنید. حتی اگر مشتری بیش زمان تعیین شده در انتظار اتصال به اپراتور بود از طریق داشبورد الوویپ پیغام هشداری به اپراتور داده می‌شود تا تصمیمات لازم برای پاسخگویی به مشتری را اتخاذ کند. با مجموع این کارها می‌توانید زمان انتظار مشتریان را کاهش دهید و احتمال قطع تماس‌ها را به صفر برسانید. 

با خرید voip شما می‌توانید صف‌های تماس خود را بر اساس تعداد کاربران منتظر، اولویت اتصال به اپراتور بر حسب نوع مشتری و حتی پیش‌شماره تلفن کاربر مدیریت کنید.
سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ امکان تعریف و اجرای سناریوهای مختلفی را برای شما فراهم می‌کند.

مدیریت مرکز تماس

سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ امکان تعریف و اجرای سناریوهای مختلفی را برای شما فراهم می‌کند. این سناریوها توان مدیریتی شما در مجموعه را به شکل چشمگیری گسترش می‌دهند. به عنوان مثال برای اینکه در زمان‌های شلوغ و پرترافیک تعداد تماس‌های قطع شده را کاهش دهید می‌توانید با پخش یک پیام صوتی این امکان را به مشتریان بدهید تا با وارد کردن یک کد دستوری درخواست تماس خود را ثبت کنند. البته شما قادر خواهید بود تا امکان ارسال پیام صوتی را هم برای مشتری فعال کنید. در هر دو حالت اپراتور این پیغام‌ها را در داشبورد خود مشاهده می‌کند تا در اولین فرصت با مشتریان تماس بگیرد و با این کار مانع از اتلاف وقت آن‌ها ‌شود. همچنین ویژگی دیگری که در الوویپ وجود دارد این است که اگر در زمان مکالمه تماس قطع شود، در صورت تماس مجدد، کاربر به همان اپراتور قبلی متصل شود.

مدیریت پرسنل مرکز تماس

به کمک الوویپ می‌توانید نظارت دقیقی بر عملکرد مجموعه خود داشته باشید. به عنوان مثال شما می‌توانید بدون آن که مشتری یا اپراتور متوجه شود به مکالمات فعال در مرکز تماس گوش دهید. یا حتی در صورتی که اپراتور برای پاسخگویی به مشتریان به کمک و همراهی نیاز داشته باشد، می‌تواند از طریق داشبورد الوویپ از مدیران یا همکاران خود درخواست کمک استفاده کند. در آن صورت شما به عنوان مدیر یا همکار قادر خواهید بود در زمان تماس، وارد مکالمه وی شوید و بدون آن که مشتری متوجه شود با اپراتور خود گفت‌و‌گو و وی را راهنمایی کنید.

با کمک نرم افزار مدیریت مرکز تماس الوویپ می‌توانید تمکاس‌های ورودی را بین شعب مختلف خود توزیع کنید.
با کمک نرم افزار مدیریت مرکز تماس الوویپ می‌توانید تمکاس‌های ورودی را بین شعب مختلف خود توزیع کنید.

گزارش‌گیری تحلیلی و گرافیکی

طبیعتا برای بررسی و تحلیل عملکرد هر سازمان شما نیاز به بررسی مجموعه‌ای از گزارش‌های دقیق و تحلیلی دارید. الوویپ این ویژگی را دارد تا از تمامی رویدادهای مرکز تماس اطلاعات مفیدی جمع‌آوری کند و در قالب گزارش‌هایی تحلیلی و گرافیکی به شما این اطلاعات را ارائه کند. این گزارش‌ها شامل تعداد تماس‌های پاسخ داده شده، تماس‌های قطع شده، زمان مکالمه اپراتورها، تعداد تماس‌های ازدست‌رفته، میانگین زمان انتظار کاربر و بسیاری موارد دیگر می‌شود. البته این ویژگی در سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ وجود دارد که شما متناسب با استراتژی خود ساختار گزارش‌گیری مخصوص به خود را بسازید. به عبارتی دیگر شما می‌توانید از طریق داشبورد الوویپ به راحتی گزارش‌های اختصاصی تحلیلی و گرافیکی طراحی کنید.

داشبورد اپراتور

برای استفاده بهینه از نیروی انسانی سازمانتان شما می‌توانید سطوح دسترسی مختلفی به دپارتمان‌ها یا اپراتورهای مجموعه خود بدهید. با این شرایط مدیران هر بخش می‌توانند به صورت تفکیک‌شده از طریق داشبورد الوویپ بر عملکرد دپارتمان خود نظارت داشته باشند. همچنین هر اپراتور قادر خواهد بود تا عملکرد خود در مسائلی مانند رضایت مشتریان از وی، تعداد تماس‌های صورت گرفته، تعداد تماس‌های بی‌پاسخ، میانگین زمان مکالمات و بسیاری موارد دیگر را در یک داشبورد گرافیکی مشاهده کنند. در ضمن اپراتور می‌تواند علاوه بر مشاهده میزان رضایت مشتریان، در داشبورد الوویپ این پارامتر را به صورت رتبه‌بندی شده با دیگر همکاران خود مقایسه کند.
نرم افزار ویپ فارسی الوویپ یک داشبورد کامل از تمام رویدادهای مرکز تماس در اختیار شما قرار می‌دهد.

سوالات متداول

ویپ (VOIP) به معنی انتقال صدا بر بستر شبکه‌های کامپیوتری است. این سیستم در هر مکانی که شبکه کابلی یا بی‌سیم وجود داشته باشد می‌تواند راه‌اندازی شود و نیازی به سیم‌کشی جداگانه برای تلفن‌ها ندارد. اگر می‌خواهید به مشتریان خود خدمات تلفنی هوشمندانه‌ای ارائه دهید، نرم افزار مرکز تماس، دقیقا همان چیزی است که نیاز دارید. بدون اطلاع از آمارها و گزارش‌های تحلیلی، بدون مدیریت اصولی صف‌های تماس، مسیریابی دقیق تماس‌ها و همچنین بدون یکپارچه‌سازی با CRM طبیعتا نمی‌توان مرکز تماس را به درستی مدیریت کرد. بنابراین وجود یک سامانه بروز برای مدیریت مرکز تماس بسیار حائز اهمیت است.
الوویپ همه خطوط از جمله خطوط مخابراتی و اینترنتی را پشتیبانی می‌کند.
بله امکان‌پذیر است. تنها در صورت دورکاری یا برای برقراری ارتباط بین شعب از طریق اینترنت، شما نیاز به استفاده از اینترنت خواهید داشت. سیستم مدیریت مرکز تماس، با شناسایی هر مشتری، تماس‌ها را به صورت اتوماتیک به کارشناس پرونده وی متصل می‌شود. همچنین اگر مشتریان شما سفارش و تیکت خاصی داشته باشند، در صورتی که با شما تماس بگیرند تماس آن‌ها به مسئول سفارش و تیکت ارجاع داده می‌شود. مورد دیگری که در بهبود تجربه مشتری تاثیرگذار است، بررسی وضعیت قرارداد کاربران و مانده حساب آن‌هاست. مشتریان شما می‌توانند برای بررسی وضعیت قرارداد، میزان اعتبار و مانده حساب خود با مجموعه شما تماس بگیرند و سیستم به صورت هوشمند اطلاعات لازم را به آن‌ها اعلام کند. در ضمن سیستم این امکان را دارد که لینکی برای پرداخت بدهی به تلفن همراه مشتری ارسال و از این طریق امکان پرداخت بدهی برای افراد فراهم می‌شود.
بله. این امکان از طریق AMI و API (وب سرویس) وجود دارد.
پشتیبانی مجموعه الوویپ به صورت نامحدود تیکت و تماس است. این کار در طول مدت قرارداد و در روزها و ساعات کاری انجام می‌گیرد.
برای بهره‌برداری از ویپ (Voip) می‌توان از تلفن‌های IP یا تلفن‌های رایگان نرم افزاری استفاده کرد.
خیر در سامانه مدیریت مرکز تماس الوویپ هیچ محدودیتی برای اتصال خطوط یا تعریف داخلی‌ها وجود ندارد.
خیر. چرا که این نرم افزار به صورت ماژولار طراحی شده است. شما می‌توانید با توجه به نیاز خود ماژول‌های موردنظرتان را تهیه کنید.
برای راه‌اندازی ویپ (Voip) تنها نیاز به زیر ساخت شبکه داخلی و یک سرور است.
سامانه ویپ به گونه‌ای طراحی شده است که محدودیت‌های معمول سانترال را نداشته باشد. این سامانه مزایای کاربردی جدیدی را هم در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از جمله محدودیت‌هایی که ویپ آن‌ها را کنار گذاشته است می‌توان به حذف سیم‌کشی جداگانه تلفن و محدودیت‌های جغرافیایی، امکان تعریف سناریوهای مختلف در مرکز تماس، مدیریت صف‌ها و نظارت دقیق بر عملکرد مجموعه اشاره کرد. همچنین امکان سیستم دورکاری، ارتباط با شعب و ارتباط کامل با نرم‌افزاری‌های دیگر مانند CRM و نرم افزارهای مالی از برتری‌های ویپ نسبت به سانترال است.

پیشنهاد برای ...

با خرید voip دغدغه‌ای برای مدیریت تیم‌های دورکار خود نخواهید داشت.
دورکاری
وجود یک سیستم تلفنی مناسب که بتواند فرآیندهای تلفنی را مدیریت کند برای شرکت های گردشگری لازم و ضروری است.
هواپیمایی و گردشگری
IT و تجارت الکترونیک
نرم افزار ویپ ویژه کسب و کار های کوچک و متوسط
شرکت های کوچک و متوسط

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

زمان-انتظار-تماس
سیستم تلفنی ویپ

زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟

زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگه‌داری» نیز گفته می‌شود،

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید