بهترین اپلیکیشن‌های VoIP در ۲۰۲۴

اپلیکیشن-های-VoIP

امروزه سهولت کاربری اپلیکیشن VoIP، نحوه تعامل افراد با یکدیگر را تغییر داده است. دوران نگرانی بابت هزینه­های مکالمات از راه دور یا کیفیت پایین ارتباط تلفنی دیگر به سر آمده است؛ زیرا ابزارهای مدرن ارتباطی، محدودیت­های فناوری گذشته را از میان برداشته­اند. در صورتی که بتوانید به سیستم و شرکتی توانمند برای بهره­مندی از تکنولوژی نوین دسترسی پیدا کنید، مزایای بیشماری را وارد چرخه ارتباطی با مشتریان خود خواهید نمود.

بکارگیری بهترین اپلیکیشن­هایVoIP، با توجه به رتبه‌بندی‌ها و اطلاعات بی‌طرفانه از داده‌های محصول، روش‌های استراتژیک و بینش‌های تخصصی، به شما کمک می­کند؛ تا بهترین تصمیم‌ها را برای طراحی مسیر ارتباطات تجاری خود اتخاذ کنید.

توجه به فاکتورهایی، مانند قیمت­گذاری شفاف، امکان استفاده از شماره تلفن رایگان، پیام­‌های گروهی، متصدی خودکار و همچنین سایر ویژگی های مهم منجر به انتخاب گزینه مناسب برای هر سازمانی می­شود.

برای آشنایی با بهترین برنامه‌­های VoIP در ۲۰۲۴، و معیارهایی که منجر به کسب امتیاز بالا توسط این سیستم‌­ها می‌­شود، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دلیل نیاز سازمان‌­ها به آشنایی با بهترین برنامه­‌های VoIP در ۲۰۲۴

کسب و کارهایی که از سیستم­های تلفن سنتی استفاده می­کنند، با چالش­های زیادی روبرو هستند، برخی از این چالش­ها شامل موارد زیر هستند:

  • هزینه­ی بالا
  • ویژگی­های محدود
  • عدم انعطاف­پذیری
  • پشتیبانی ضعیف
  • معضلات یکپارچه­سازی

مسائل ذکر شده مدیریت هزینه­های ارتباطی، تسهیل همکاری، مقیاس­بندی عملکرد، پشتیبانی از دورکاری و ادغام سیستم­های ارتباطی با سایر ابزارهای تجاری را دشوار می­سازد.

بنابراین، سازمان‌های مدرن به برنامه‌های VoIP احتیاج دارند تا صرفه­جویی در هزینه­ها، ویژگی‌های پیشرفته، انعطاف‌پذیری، مقیاس‌پذیری، پشتیبانی از جابجایی و یکپارچه‌سازی همگن را در کنار ارتقای زیرساخت ارتباطی خود به دست آورند.

نحوه انتخاب بهترین اپلیکیشن VoIP

برای رشد ارتباطات تجاری مدرن، بسیار ضروری است که درک درستی در مورد آموزش VoIP و اپلیکیشن های آن داشته باشید. تصمیم­گیری صحیح در این مورد، مستلزم در نظر گرفتن عوامل مختلفی است؛ که با نیازها و انتظارات منحصر به فرد کسب و کار شما همسو باشند. انتخاب نهایی باید تحت تأثیر ویژگی­ها، تنوع محصول، قابلیت­های مورد استفاده، امنیت، یکپارچه­سازی و پشتیبانی مشتری باشد.

ویژگی‌­های ضروری در اپلیکیشن VoIP

مهم­ترین ویژگی­هایی که در بررسی اپلیکیشن ویپ برای سازمان خود باید در نظر داشته باشید، شامل موارد زیر هستند:

  • مقیاس­پذیری: یک برنامه VoIP خوب، می­تواند همراه با کسب و کار شما رشد کند. بنابراین، طرح‌ها و ویژگی‌های مختلفی را ارائه می­دهد، که مناسب شرکت‌هایی با اندازه‌های مختلف هستند.
  • کیفیت خدمات: اطمینان یافتن از شفاف و بدون وقفه بودن ارتباط، بسیار ضروری است. ویژگی­های QoS امکان اولویت­بندی ترافیک صوتی را برای حفظ کیفیت تماس فراهم می­کند.
  • سازگاری: برنامه­ای را انتخاب کنید که با دستگاه­ها و سیستم­های موجود در سازمان شما تطبیق پیدا کند؛ به این ترتیب می­توانید از هزینه­های سخت­افزاری اضافی جلوگیری نمایید.
  • دسترسی به تلفن همراه: برنامه‌های VoIP با دسترسی تلفن همراه، تیم شما را قادر می‌سازد؛ تا حتی زمانی که در حال حرکت هستند، تماس­های خود را مدیریت کنند، و به این ترتیب انعطاف‌پذیری لازم را فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: لیست بهترین نرم افزارهای ویپ

بهترین برنامه­‌های VoIP با کاربرد جهانی

در ادامه نمونه­هایی از بهترین اپلیکیشن­های VoIP که در سطح جهانی، بویژه برای مشاغل کوچک کاربرد دارند، را بررسی می­کنیم:

Groundwire

گراند وایر، یک تلفن نرم­افزاری SIP است، که برای کار با اکثر سرویس­های VoIP مناسب است. این اپلیکشن، یک ابزار عالی برای مشاغل کوچک محسوب می­شود، زیرا قابلیت پیکربندی و اجرا سریع و تنها در چند دقیقه را دارد.

در نهایت این برنامه برای مشاغل کوچک، ارائه تماس با کیفیت بالا، ارسال نوتیفیکیشن­ها و بهینه­سازی مصرف انرژی ایده­آل است؛ همچنین بهترین گزینه برای استقرار سریع به شمار می­رود.

Zoom Phone

اپلیکیشن زوم، به دلیل طراحی بصری و رابط کاربر پسند خود شناخته شده است؛ این برنامه سادگی و سهولت استفاده را در اولویت کار خود قرار می­دهد. زوم برای مشاغل در هر اندازه­ای، به­ویژه مواردی که به دنبال یک پلتفرم ارتباطی یکپارچه با قابلیت ادغام بین صدا، ویدیو و پیام هستند، بسیار مناسب است.

توانایی مدیریت حجم بالای تماس،Zoom Meetings  را برای ارتباطات یکپارچه، ارائه کنفرانس ویدئویی و پیام­رسانی ایده­آل می­سازد.

Microsoft Teams

این ابزار به طور یکپارچه با ۳۶۵ برنامه­های دیگر مایکروسافت مانند Outlook، SharePoint و OneDrive ادغام می­شود؛ و کارایی یکپارچه­ای برای کسب و کارها ایجاد می­کند. مایکروسافت تیمز، همچنین ادغام با برنامه­های شخص ثالث را از طریق رابط­ها و API ها ممکن می­سازد. به این ترتیب، تجربه­ای مدرن و آشنا بویژه برای کاربرانی که به اکوسیستم مایکروسافت عادت دارند، ساخته می­شود.

تمرکز بر ارتباطات یکپارچه در مایکروسافت ۳۶۵، ارائه ابزارهای همکاری، یکپارچه­سازی برنامه­ها و سطوح مختلف قیمت­گذاری، از ویژگی­های مهم این نرم­افزار است.

RingCentral

این اپلیکیشن، تجربه کاربری مدرن و آشنایی را با تمرکز بر سهولت استفاده و دسترسی به کاربران خود ارائه می­دهد. رینگ سنترال برای کسب‌وکارها در هر اندازه­ای که باشند؛ از استارت‌آپ‌ها گرفته تا شرکت‌های بزرگی که به دنبال یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر با ویژگی‌های پیشرفته و مقیاس‌پذیری هستند، مناسب است.

Google Voice

این پلتفرم ارتباطی ویژگی‌هایی مانند انتقال تماس، رونویسی پست صوتی و ادغام با برنامه‌های G Suite را ارائه می‌دهد. گوگل ویس در درجه اول برای استفاده شخصی و مشاغل کوچک طراحی شده است؛ و ویژگی­های اولیه ارتباطات صوتی را در بر می­گیرد. این اپلیکیشن برای افراد و مشاغل کوچکی که می­خواهند یک راه حل ارتباطی ساده و مقرون به صرفه با ویژگی های اولیه ارتباط صوتی داشته باشند، مناسب است. همچنین، با برنامه‌های G Suite مانند Gmail، Google Calendar و Google Contacts یکپارچه می‌شود؛ و کاربران را قادر می­سازد تا ارتباطات خود را در اکوسیستم Google مدیریت کنند.

۸×۸

این فناوری با برنامه­ها و خدمات مختلف تجاری ادغام می­شود؛ و ارتباطات یکپارچه و اتوماسیون گردش کار را میسر می­سازد. یکپارچه­سازی با سیستم­های CRM، نرم­افزار Helpdesk و ابزارهای بهره­وری در این اپلیکیشن امکان­پذیر است.

۸×۸ برای مشاغل در هر اندازه­ای، از استارت آپ­های کوچک گرفته تا شرکت­های بزرگی که خواهان راه­حل­های ارتباطی جامع با پوشش جهانی و ویژگی­های پیشرفته هستند، مناسب است. این فناوری به قابلیت پوشش جهانی آن معروف است؛ و مقیاس­پذیری، راه­حل­های صوتی، ویدیویی، چت و مرکز تماس را در کنار قابلیت­های یکپارچه­سازی قوی به کاربران خود ارائه می­دهد.

معیارهای ارزیابی بهترین اپلیکیشن­‌های VoIP

برای رسیدن به درک روشنی از عملکرد کلی، ویژگی‌ها و ارزشی که هر تلفن ویپ برای کاربران خود به ارمغان می‌آورد؛ می­توانید در ارزیابی­های خود از لیست موارد زیر برای تعیین ویژگی­های مهم در یک نرم­افزار مرکز تماس ایده­آل استفاده کنید:

  • کارایی برنامه موبایل: رتبه­بندی App Store و Play Store برای درک کیفیت تجربه تلفن همراه ویپ، بسیار موثر است.
  • بررسی‌های مشتریان: بررسی‌ها و رتبه‌بندی‌ها از پلتفرم‌ها، نسبت شکایات به بررسی، تجزیه و تحلیل، دیدگاه مفیدی بدست می­دهد.
  • خدمات و پشتیبانی: در دسترس بودن و کیفیت چت آنلاین و همچنین بخش­های مختلف پایگاه دانش/راهنما، نیاز به بررسی دارد.
  • قیمت­گذاری: مواردی مانند در دسترس بودن نسخه آزمایشی، پایین­ترین و بالاترین قیمت طرح منتشر شده را مد نظر قرار دهید.
  • ویژگی‌های عمومی: مانند تماس نامحدود داخلی، پیام‌های متنی SMS، متصدی خودکار، برنامه دسکتاپ، پیام‌رسانی تیم و مواردی از این قبیل را بررسی کنید.
  • ویژگی­های اضافی: تجزیه و تحلیل ویژگی­های اضافی از جمله شماره­های رایگان، رونویسی پست صوتی، ضبط تماس، ویدئو کنفرانس و ویژگی­های مرکز تماس را فراموش نکنید.
  • امتیاز کارشناس: در ارزیابی تخصصی باید به جنبه­هایی مانند متمایز بودن ویژگی­ها، ارزش کلی برای سرمایه­­گذاری، محبوبیت و سهولت استفاده توجه کنید.

بهره‌­گیری از بهترین اپلیکیشن VoIP در مرکز تماس

آشنایی با بهترین برنامه­های VoIP در ۲۰۲۴، کمک می­کند تا دیدگاهی مناسب در مورد انتظارات خود از سیستم مرکز تماستان داشته باشید. انتخاب ایده­آل برای هر سازمان، ارائه دهنده­ای است که تجارت، صنعت و مشتریان آن کسب و کار را به درستی درک کند.

با استفاده از روشی سیستماتیک و بی­طرفانه، می‌توان هر اپلیکیشن VoIP مد نظر را ارزیابی نمود. در این مقاله موارد مختلفی را که برای کاربران نرم­افزار مرکز تماس مهم هستند. با تأکید بر ویژگی‌ها و تجربیات کاربران در دنیای واقعی در نظر گرفتیم. با در نظر گرفتن نکات ذکر شده می­توانید، یک سرویس VoIP که به بهترین وجه با نیازها و ترجیحات خاص سازمان شما مطابقت دارد را انتخاب کنید.

فناوری مرکز تماس الوویپ، به دلیل بومی­سازی این تکنولوژی روز دنیا، مقرون به صرفه بودن، مقیاس­پذیری و تأکید بر ویژگی­های پیشرفته و خدمات پشتیبانی خود، شناخته شده است؛ و به ارتقا سیستم ارتباطی، ساده­سازی گردش کار و ایجاد رشد ایده­آل مشتریان خود می­کند.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد بهترین اپلیکیشن­های VoIP، یا برنامه مناسب با ویژگی­های مورد نیاز سازمان خود، حتما با ما تماس بگیرید.

 

 

 

سوالات متداول

  • VoIP چیست؟

VoIP (Voice over Internet Protocol) یک راه‌­حل تلفنی است؛ که به شما امکان می­‌دهد، به جای خطوط تلفن سنتی، تماس‌­های خود را به‌صورت آنلاین برقرار کنید.

  • چرا سازمان­‌ها به تکنولوژی ویپ نیاز دارند؟

زیرا مقرون‌به‌صرفه‌­تر است، قابلیت­‌های بیشتر و کیفیت تماس بهتری را نسبت به خدمات تلفن سنتی ارائه می­‌دهد.

  • آیا می­‌توان از VoIP برای اهداف تجاری استفاده کرد؟

بله، بسیاری از برنامه‌های تماس VoIP شامل برنامه‌ها و ویژگی‌هایی مانند تماس کنفرانسی، شماره تلفن مجازی و ادغام با ابزارهای بهره‌وری برای مشاغل هستند.

  • آیا برنامه­‌های VoIP به اتصال اینترنت پایدار نیاز دارند؟

بله، برای دستیابی به بهترین کیفیت و قابلیت اطمینان تماس، به خصوص برای تماس‌­های ویدیویی، باید یک اتصال اینترنتی پایدار و پرسرعت داشته باشید.

  • ویژگی­‌های ضروری در اپلیکیشن­‌های VoIP کدامند؟

مقیاس‌­پذیری، کیفیت خدمات، سازگاری و دسترسی به تلفن همراه ضروری­‌ترین مواردی هستند که باید مدنظر داشته باشید.

همین حالا برای اطلاع از راهکارهای مدیریت مرکز تماس، مشاوره رایگان بگیرید.

فرم زیر را تکمیل کنید تا کارشناسان ما جهت مشاوره با شما تماس گیرند.

اشتراک گذاری

مقالات مرتبط

نظرسنجی-تلفنی
تجربه مشتری

۲۰ نکته در طراحی سوالات نظرسنجی تلفنی

امروزه به‌کارگیری سوالات نظرسنجی تلفنی، بینش ارزشمندی در مورد کیفیت عملکرد مرکز تماس در اختیار شما قرار می‌­دهد.

نرخ-اشغال-مرکز-تماس
شاخص‌های مرکز تماس

شاخص نرخ اشغال (Occupancy rate) چیست؟

شاخص نرخ اشغال یا Occupancy rate یکی از مهم­‌ترین معیارهایی است که باید در مرکز تماس خود مورد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید