الوویپ > کسب و کار های بزرگ
کسب و کار های بزرگ
مدیریت صفهای تماس
امکان پاسخگویی در زمانهای خاص
تماس قطع شده را مدیریت کنید
گزارش صحیح از عملکرد خود به دست آورید
مشتریان خود را هوشمندانه بین شعب هدایت کنید
سوالات متداول
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
مجله الوویپ
اهمیت صف تماس در مراکز تماس ورودی
Call Queue یا صف تماس در مراکز تماس ورودی، یکی از ویژگیهای اساسی در سیستمهای تلفن تجاری مدرن
مزایای ضبط تماس تجاری برای کسبوکار شما چیست؟
مزایای ضبط تماس تجاری در مراکز تماس مدرن، دریچهای جدید برای بهبود ارتباط با مشتریان گشوده است. با
نرخ ریزش مشتری (Customer churn rate) چیست؟
توجه به نرخ ریزش مشتری یا Customer Churn Rate، یکی از مهمترین نکات کاربردی در مراکز تماس است.