کسب و کار های بزرگ

اصولا هدف کسب ‌و کارهای بزرگ در سطح کلان، فروش محصولات و ارائه خدمات به شرکت‌ها یا افراد متعدد است. همین مسئله این شرکت‌ها را در چرخه فروش با چالش‌های گوناگونی در حیطه بازاریابی، فروش، ارائه خدمات و پشتیبانی روبرو ساخته است.
سیستم تلفنی ویپ برای کسب و کار های بزرگ
صف های تماس کال سنتر

مدیریت صف‌های تماس

کسب و کارهای بزرگ معمولا با مشتریان و کاربران زیادی طرف هستند. به همین دلیل این شرکت‌ها برای بهبود فرایند فروش خود کمپین‌های مختلفی را اجرا می‌کنند که طبیعتا در حین اجرای این کمپین‌ها تعداد تماس‌ها در مرکز تماس افزایش پیدا خواهد کرد. در این شرایط برای مدیریت صف‌های تماس می‌توانید سناریویی تعریف کنید که اگر تعداد افراد موجود در صف انتظار برای یک اپراتور به بیش از یک عدد خاص رسید، تماس‌های جدید به اپراتورهای خلوت‌تر متصل شوند.

امکان پاسخگویی در زمان‌های خاص

گاهی اوقات به دلایل مختلف اپراتور قادر به پاسخگویی به همه تماس‌ها نیست. در زمان‌های شلوغ و پرترافیک یا حتی در خارج از زمان اداری چنین مسئله‌ای ممکن است رخ دهد. در چنین شرایطی می‌توانید این امکان را برای کاربر ایجاد کنید که در صورت عدم پاسخگویی اپراتور، با فشردن عدد خاصی که شما تعیین می‌کنید، درخواست تماس خود را ثبت کند و اپراتور پس از آزاد شدن به صورت اتوماتیک با کاربر تماس بگیرد.
زمان پاسخگویی به مشتریان
مدیریت تماس های بی پاسخ

تماس قطع شده را مدیریت کنید

ممکن است به هر دلیلی تماس مشتری با کارشناس شما قطع شود و هنگام تماس مجددا فرد مجبور باشد از همان ابتدا با شرکت تماس بگیرد به اپراتور متصل شود و فرایندی تکراری طی کند تا به مقصد خود برسد. اما برای حل این چالش می‌توانید فرآیندی را تدوین کنید که مشتری با تماس مجدد، مستقیما به همان اپراتوری متصل شود که قبل از قطع تماس با وی در حال گفت‌و‌گو بوده است.

گزارش صحیح از عملکرد خود به دست آورید

شما می‌توانید یک گزارش جامع و آماری در خصوص تعداد تماس‌های فعال، اپراتورهای فعال و کاربران در صف انتظار را به دست آورید. همچنین اطلاعاتی از تعداد تماس‌های بدون پاسخ، میانگین زمان انتظار کاربران و میانگین زمان مکالمه با اپراتورها را مشاهده کنید. تمام این اطلاعات به صورت گرافیکی و با دقت بالایی در اختیار شما خواهد بود.
گزارش عملکرد مرکز تماس
ارتباط بین شعب مرکز تماس کسب و کارهای بزرگ

مشتریان خود را هوشمندانه بین شعب هدایت کنید

معمولا شرکت‌های بزرگ شعب مختلفی در سطح شهر یا کشور دارند. اکنون این امکان وجود دارد تا شما بتوانید شعب خود را با یکدیگر متصل کنید. با این ارتباط شما می‌توانید تماس‌های ورودی را با توجه به سناریو دلخواه خود، بین شعب یا هر واحد سازمان‌تان توزیع کنید. این توزیع می‌تواند بر اساس پیش‌شماره استان‌ها، پیش‌شماره خطوط تلفن همراه یا حتی شماره مناطق یک شهر باشد. به عنوان مثال اگر چند شعبه یا دفتر در شهرهای مختلف کشور دارید، در صورتی که مشتری از شهر شیراز با شما تماس بگیرد، این تماس با توجه به سناریو شما می‌تواند به شعبه یا دفتر شیراز متصل شود.

الوویپ مورد اعتماد برندهای معتبر

سوالات متداول

برای مدیریت صف‌های تماس می‌توانید سناریویی تعریف کنید که اگر تعداد افراد موجود در صف انتظار برای یک اپراتور به بیش از یک عدد خاص رسید، تماس‌های جدید به اپراتورهای خلوت‌تر متصل شوند.
شما می‌توانید یک گزارش جامع و آماری در خصوص تعداد تماس‌های فعال، اپراتورهای فعال و کاربران در صف انتظار را به دست آورید. همچنین اطلاعاتی از تعداد تماس‌های بدون پاسخ، میانگین زمان انتظار کاربران و میانگین زمان مکالمه با اپراتورها را مشاهده کنید. تمام این اطلاعات به صورت گرافیکی و با دقت بالایی در اختیار شما خواهد بود.
با توجه به این که نرم افزار مرکز تماس الوویپ دارای زیرساخت از وب سرویس‌های مختلف است، به طور کامل می‌تواند با همه CRM ها متصل و یکپارچه‌سازی شود. البته CRM ای که از آن استفاده می‌کنید باید وب سرویس‌های مورد نیاز را در اختیار داشته باشد تا در هر سطحی ارتباط را برقرار کند.
نرم افزار مدیریت مرکز تماس VoIP از همه خطوط مانند خطوط مخابراتی و اینترنتی را پشتیبانی می‌کند.

امکانات الوویپ

ماژول تبلیغات انبوه تلفنی امکان اطلاع‌رسانی به مشتریان در سطحی گشترده را برای شما فراهم می‌کند.

اطلاع رسانی انبوه تلفنی

این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر می‌سازد. به کمک این سرویس می‌توانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.

ماژول باشگاه مشتریان الوویپ به شما در فرآیند توسعه و بهبود مشتری مداری کمک شایان توجهی می‌کند.

باشگاه مشتریان

باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم می‌کند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آن‌ها ارائه دهید. 

قابلیت ضبط مکالمات، شنود و نجوا امکان مدیریت و نظارت بر پرسنل را برای شما فراهم می‌کند.

راهکار مرکز تماس

با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صف‌های تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.

سیستم تلفنی الوویپ یک انتخاب مناسب برای مدیریت تماس‌های ورودی و خروجی در شرکت‌ها و سازمان‌هاست.

سیستم تلفنی اداری

این محصول مدیریت داخلی‌ها، گروه‌های تماس سیپ ترانک‌ها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکان‌پذیر می‌سازد.

مشاوره با کارشناسان الوویپ

جهت دریافت مشاوره یا دمو رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجله الوویپ

زمان-انتظار-تماس
سیستم تلفنی ویپ

زمان انتظار تماس (Call Waiting) چیست؟

زمان انتظار تماس یا Call Waiting، که اغلب به آن «زمان انتظار» یا «زمان نگه‌داری» نیز گفته می‌شود،

جهت دریافت دمو رایگان اطلاعات خود را وارد نمایید