الوویپ > مرکز تماس (call center)
مرکز تماس (call center) ویژه کسبوکارها
طبیعتا مرکز تماس هر سازمان با چالشهای مختلفی در حوزه مدیریتی مواجه است. بحث مدیریت زمان انتظار، شیوه پاسخگویی به نیاز مشتریان، کنترل و نظارت بر عملکرد از جمله مهمترین این چالشهاست.


صف تماس خود را مدیریت کنید
پاسخگوی در زمانهای خاص


تماسهای قطع شده را احیا کنید
گزارش صحیح از عملکرد خود به دست آورید


ارتباط شعب با یکدیگر
مزایای الوویپ برای پشتیبانی و خدمات مشتریان
کاهش زمان انتظار
الوویپ شما را قادر میسازد تا صف خود را به صورت هوشمندانهای مدیریت کنید و باعث کاهش زمان انتظار مشتریان شوید.
امنیت
سرویسها و امکانات الوویپ باعث میشود تماسهای ازدسترفته و ناتمام را دوباره بازیابی شوند.
سرویس شنود و ضبط تماس
با کمک سرویس گزارش، شنود و ضبط تماس میتوانید عملکرد سازمان خود را بررسی کنید.
پرسشهای متداول
امکانات الوویپ
اطلاع رسانی انبوه تلفنی
این محصول امکان تبلیغات تلفنی به صورت هوشمند و انبوه را برای شما میسر میسازد. به کمک این سرویس میتوانید تبلیغات رفت و برگشتی هم داشته باشید.
باشگاه مشتریان
باشگاه مشتریان بستری را برای شما فراهم میکند تا متناسب با اطلاعات پرونده مشتری و اطلاعاتی که از وی دارید خدمات لازم را به آنها ارائه دهید.
راهکار مرکز تماس
با امکاناتی مانند توزیع تماس، مدیریت صفهای تماس و بسیاری از موارد دیگر قادر خواهید بود مرکز تماس مجموعه خود را هوشمندانه مدیریت کنید.
سیستم تلفنی اداری
این محصول مدیریت داخلیها، گروههای تماس سیپ ترانکها، ضبط مکالمات، کنفرانس تلفنی و بسیاری از موارد دیگر را برای شما امکانپذیر میسازد.
دریافت دمو رایگان

معرفی ابزارهای Speech Analytics در مرکز تماس
Speech Analytics مرکز تماس یکی از پیشرفتهترین فناوریهایی است که برای تحلیل کیفیت مکالمات و

کاهش ریزش مشتری با فناوری VoIP
کاهش نرخ ریزش مشتری یکی از چالشهای جدی برای هر کسبوکاری است؛ زیرا حفظ مشتریان

بهبود خدمات مرکز تماس با Sentiment Analysis
منظور از Sentiment Analysis در مرکز تماس یا همان «تحلیل احساسات»، روش نوینی است که